A3 A3 A3 A3 A3 A3 A3 A3 A3 A3

среда, 23. септембар 2009.

Kućica - ista, ali malo drugačija




Štapići od sladoleda, komadi knjigovezačkog platna, tanke trake Hromo kartona preostalih nakon obrezivanja, zatim kartoni iz najlon-čarapa, parčići drveta iz stolarske radionice, 2 kartonske rolne iz fiskalne kase koje sam dobila od trgovkinje, lepenka i 160g žuti karton upotrebljeni su za izradu obe kutije. Trebala je da bude "prepisana" kao ova dole, ali ja nisam baš neki prepisivač, pa se malo razlikuje iako je naizgled ista.

7 коментара:

daca је рекао...

zdravo,ovo je fenomenalno.verujem da je potrebno puno strpljenja u preciznosi.svaka čast.

Little Glory је рекао...

Prelepa je! Svaka cast!:)

Nena3110 је рекао...

Divno je, sve sto radis je savrseno!

Unknown је рекао...

prekrasne kućece, tko bi rekao da je napravljeno od štapića za sladoled i ostale kartonske ambalaže....super, lijepa ideja, odlični radovi....

A3-handmade је рекао...

Hvala vam najlepše.
Traži malo vremena i strpljenja, ali je zato materijal svuda oko nas.

Yoladin је рекао...

Stvarno fenomenalne stvari radis. Posebno me fasciniraju tvoje kutije za odlaganje sitnica. Pogledaj moj blog posto radimo sa slicnim materijalima. Zelim ti jos puno zanimljivih kreacija

A3-handmade је рекао...

Hvala ti. Videla sam tvoje radove na forumu MRR i dopada mi se to što radiš.